niedziela, 14 maja 2017

I'm alive!

Wszystkich witam gorąco i serdecznie! 
Ten długi urlop od blogowania zawdzięczam pisaniu pracy magisterskiej i innym tego typu przyjemnościom. Jednakże, jako że pracę pisać skończyłam, wydziubałam laptopa i czas, żeby zaprosić Was na Facebook'a i na Instagram, gdzie bywam zdecydowanie częściej i szybciej wrzucić mi tam kilka słów dla Was. ;-) Poniżej wrzucam screeny i linki z dostępem do profili; będzie mi bardzo miło, jeśli zostawcie kilka słów, żebym też mogła Was łatwiej znaleźć.

 Po prawej stronie bloga jest już pogląd i skrót do polubienia strony ;-)


Jeśli chodzi o lekturową aktualizację to w widżecie LubimyCzytać.pl widać, że siedzę ostatnio w kryminałach i to głównie pana Mroza, do którego musiałam się długo przekonywać, ale jak już zasiadłam to totalnie się wciągnęłam i wpadłam po uszy ♥ (#teamchyłka!). 
A dzisiaj do niedzielnej kawki skończyłam sobie, tak dla odmiany, szóstą część przygód Drużyny Johna Flanagana czyli Nieznany Ląd. Czasem człowiek ma po prostu ochotę wrócić do tych dziecięcych powieści i po prostu odpocząć i pośmiać się przy czytaniu. 

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz